marsalsaupair.reismee.nl

Een kleine update

Hi iedereen!

Wauw, het is alweer een tijdje geleden dat ik een berichtje heb geschreven op mijn blog. Dit had alles te maken met de grote storing waar reismee.nl mee kampte de afgelopen weken. Alle weblogs waren tijdelijk offline. Bijna alles is nu weer bij het oude, alleen de reacties van jullie allemaal staan niet meer onder de verhalen. Gelukkig staan mijn vorige blogs er nog wel op en hoef ik dus niet alles opnieuw te vertellen ;). Mocht je je hebben opgegeven voor de mailinglist, vul dan nogmaals je e-mail adres in zodat je er zeker weten weer in staat. Dit hoeft niet als je nu een mailtje hebt ontvangen met de mededeling dat er een nieuw verhaal op mijn blog staat.. dan sta je nog in de mailinglist. Volgen we het nog?! ;)

Nog maar even - 39 dagen om precies te zijn - en dan vertrek ik toch echt naar Amerika voor een jaar. Ik kan het zelf maar amper geloven eigenlijk. In mijn laatste blog vertelde ik dat ik een leuk gezin heb gevonden waar ik als au pair ga werken het komende jaar. Na deze match moest er nog van alles geregeld worden, zoals een visum, internationaal rijbewijs, terug verhuizen naar Zuidlaren etc. Ook moest ik nog even slagen voor mijn HBO opleiding. Dit is uiteraard gelukt en op 11 juli mocht ik dan eindelijk mijn diploma in ontvangst nemen. Ultiem geluksmomentje!

En nu is het alweer halverwege augustus! Ik ben nog druk aan het werk bij de Bijenkorf en probeer zoveel mogelijk leuke dingen te doen met iedereen voordat ik wegga. In september kan ik dan beginnen met het inpakken van mijn koffer (23 kilo mag ik mee... dit wordt nog 'drama'), ben ik nog jarig en heb ik nog een leuk feestje in de planning staan. Ik vermaak mij dus nog wel de komende weken in Nederland!

Liefs, Mars

Reacties

Reacties

Mama

Over 39 dagen vertrek is nu over 34 dagen vertrek. Het komt steeds dichterbij. Dus nog 34 dagen in Zuidlaren ...heerlijk! XX

reinie

nu nog 6 dagen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!