marsalsaupair.reismee.nl

Beautiful Vermont

Hi iedereen,

Hoe gaat het daar in Nederland? Hier gaat alles prima! De herfst begint langzaamaan te komen, en dat is hier echt prachtig! De bladeren vallen niet gelijk van de bomen, maar veranderen van groen naar rood, geel en oranje. Dit wordt ook wel de Indian Summer genoemd. En die Indian Summer was goed te zien in de staat Vermont waar ik het afgelopen weekend ben geweest. Anne nodigde mij en nog een paar meiden uit om mee te gaan naar Vermont, waar haar hostfamily een appartementje heeft. Uiteraard zeg ik daar geen nee tegen en vrijdagavond zaten we dan ook met 7 meiden in de minivan van Anne, op weg naar Vermont! De reis duurde ongeveer 3,5 uur. Dit is helemaal niks voor Amerikaanse standaard en dus prima te doen voor een weekendje! We kwamen 's nachts rond een uur of half 2 aan en zijn meteen gaan slapen. Ik lag nog niet in bed of ik hoorde steeds een hele luide piep. Voor de mensen die mij niet goed genoeg kennen.. ik HAAT geluiden als ik probeer te slapen!! De piep kwam mij ook akelig bekend voor, en jawel, het was het geluid van het brand alarm, de batterijen waren leeg. Brandalarm van het plafond gerukt en weer verder slapen. oh, maar wacht, ik hoor nog steeds gepiep. Oke, batterij uit het alarm gehaald. Terug naar bed. Ik draai me nog niet om of dat ding gaat alweer af. HOE DAN?!! Voor diegene die de Friends aflevering gezien hebben, dit was precies zo! Uiteindelijk hebben Anne en ik dat ding stil gekregen, vraag me niet hoe!

Volgende dag hebben we 's ochtends rustig aan gedaan en daarna zijn we naar de Buttermilk Falls gereden en hebben daar wat rondgekeken en een fotoshoot gehouden ;) Daarna naar het dichtstbijzijnde dorpje gereden en daar geluncht en wat door het dorpje heen gelopen. Van tevoren hadden we al besloten dat dit een chill weekendje zou worden en de rest van de middag hebben we dan ook lekker een filmpje gekeken in het appartement (Lange leve Netflix!). Dit hebben we eigenlijk ook de hele avond volgehouden, met een onderbrekening van het halen van pizza! Op zondag moesten we helaas weer terug, maar we zijn eerst nog naar de top van de berg gereden. Je kon helemaal tot boven rijden en daarna moest je nog een stukje lopen. Amerikanen zouden Amerikanen niet zijn, als iedereen ook tot het hek naar boven rijdt, waardoor er vervolgens chaos ontstaat met het parkeren van de auto. Ook voor Anne was het nog een spannend moment, want parkeer maar eens een minivan boven op de berg! Hulde aan haar dat ze dit perfect heeft gedaan (met een beetje hulp van moi). Het uitzicht op de berg was echt fantastisch mooi en ook hier zijn weer de nodige foto's gemaakt. Daarna terug gegaan naar het huisje, de spullen bij elkaar gepakt en weer op naar huis. Het was een heerlijk weekend en ik hoop dat er nog meer van dit soort weekendjes zullen volgen!

Ondertussen ben ik nu gewoon weer aan het werk. Deze week ben ik bezig met het aanvragen van een bankrekening en aankomende vrijdag moet ik mijn theorietest doen voor mijn state drivers license. Wish me luck! Verder gaat het hier ook zijn gewone gangetje. Doordeweeks is het gewoon 'werken' met af en toe een biosje of een koffie bij de Starbucks. Deze week is ook de laatste week van Liz, die gaat zondag beginnen aan haar travel month en gaat daarna naar huis. Vanaf volgende week ben ik dus alleen met de kids. Ik heb heel veel zin om alleen te beginnen, maar vind het ook wel weer spannend, want ik ben zo gewend om samen met Liz de dingen te doen. Maar ik ben ervan overtuigd dat het goed gaat komen, de kinderen kennen mij nu goed en ook ik leer ze elke dag weer wat beter kennen. De eerste week zal vast even wennen zijn, maar daarna gaat het vast beter! :)

Liefs, Mars xx

Reacties

Reacties

Anne the driver

Hahhaa super leuk om te lezen!!
We waren echt een top duo! Op naar de volgende trip;)
New Orleans? 30 uur? Piece of cake!

X

Marcella a.k.a the GPS

Haha ja samen hebben we het top gedaan!
Lijkt me een prima plan, laten we dan op de terugweg gelijk Texas mee pakken.. Nu we er toch zijn!! :P

Renske jan.we zijn blij dat je zo naar de zin hebt

We zijn blij dat je het zo naar je zin hebt!!hier alles goed maar ook al herfstig!! .veel liefs van
Opa en Oma!!XX.

Renske jan.we zijn blij dat je zo naar de zin hebt

Dat is dus 2 keer!!sorry!!!

Marja

Heel erg gaaf Mars! En je foto's zijn zooo mooi! Gotta love the Indian Summer!!

Dineke

Heel veel succes met je theorie examen en blijft leuk om te lezen wat jij allemaal beleefd!! veel plezier!!

Anna

Super leuk Mars!! Succes volgende week!

Mama

Hoi lieverd,
Gisteravond love is in the air gekeken en Robert was in Canada...dus volgend weekend nog een eindje verder rijden ha ha. Het ziet er prachtig uit! en mooie foto's. Dat wordt vrees ik een heeeellll dik boek....en nog zoveel maanden te gaan.
Dikke kus XXX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!